پیش فروش مسکن مهر پردیس از طریق دپارتمان املاک

مقالات

ارزیابی زمان بندی و چارت روند پیشرفت پروژه های آپارتمانی

گسترش خطوط ساحلی و سواحل شگفت انگیز که منطقه را بسیار خلاقانه و مجلل جلوه می دهد. این منطقه با هوای تازه مشخص می شود. باکرکوی منطقه ای آرام با شخصیت و راحتی خاص است. خیابان های منطقه باکرکوی بسیار سازماندهی شده است. بازارها و مراکز تجاری زیادی در منطقه باکرکوی وجود دارد. قیمت مسکن مهر پردیس در این منطقه انواع امکانات تفریحی مانند رستوران ها و کافه های بین المللی وجود دارد.

پیش فروش پروژه های چیتگر از طریق دپارتمان املاک

پارک های عمومی و فضای سبز زیادی در این منطقه وجود دارد. این منطقه شامل معروف ترین مرکز خرید استانبول، مرکز خرید آکوا فلوریا می باشد. باکرکوی یک منطقه تفریحی درجه یک است که شامل یک پارک آبی بین المللی است که هزاران گردشگر از سراسر جهان از آن بازدید می کنند و یک آکواریوم مدرن است. منطقه باکرکوی شامل دانشگاه های زیادی مشرف به ساحل می باشد.

ضمانت شرکت های سازنده آپارتمان به سرمایه گذاران مبنی بر تحویل واحد مسکونی

از جمله دانشگاه بین المللی مدیترانه که به نام دریای مدیترانه نامگذاری شده است و این دانشگاه علاوه بر دانشگاه خصوصی ترکیه ادن و دانشگاه امت یکی از بهترین دانشگاه های استانبول است. برای علم و فناوری منطقه باکرکوی شامل یک شبکه حمل و نقل با کیفیت و توسعه یافته است که حرکت در منطقه را بسیار آسان می کند، از جمله مسیرهای حمل و نقل حیاتی که آن را به تمام نقاط استانبول متصل می کند.

منطقه شامل املاک و مستغلات در منطقه ساحلی شنی مورد علاقه است پروژه اسپرلوس که در واقع شده است. در باکرکوی ویلاهای توریستی لوکسی برای فروش وجود دارد که برای گردشگرانی که می خواهند تعطیلات سالانه توریستی مجلل را سپری کنند، انتخاب مناسبی است. منطقه بیلیکدوزو در استانبول: یکی از مناطق متمایز استانبول است که در نزدیکی اسنیورت قرار دارد.  دارای مزایای زیر است.

ارزیابی زمان بندی و چارت روند پیشرفت پروژه های آپارتمانی

تاثیر افزایش قیمت دلار بر بازار املاک و مستغلات

لذت بردن از منظره دریا خیره کننده و جذاب از ساحل فوق العاده دریای مرمره. بیلیکدوزو از نظر طراحی های معماری مدرن و پیچیده است و حتی در استانبول پر رونق ترین است. شامل تمام امکانات خدماتی است که می توانید به آنها نیاز داشته باشید مانند بیمارستان ها، مراکز پزشکی و موسسات آموزشی بسیار مدرن و با کیفیت. مکانی ایده آل برای اقامت و زندگی است.

توسعه شهری مستمر و قابل توجهی در بیلیکدوزو وجود دارد. این منطقه شامل بسیاری از برج های مدرن است که مورد علاقه تجار و افراد مشهور است. این منطقه شامل تعداد زیادی از امکانات توریستی و تفریحی است که گردشگران از سراسر جهان به آن هجوم می آورند. قیمت ها در بسیار مناسب است، از جمله املاک ساحلی مشرف به دریای مرمره.

ضمانت شرکت های سازنده آپارتمان به سرمایه گذاران مبنی بر تحویل واحد مسکونی

خط آخر

در اینجا صحبت از منطقه ای است که از چشم اندازی بی نظیر از بسفر مشهور جهان برخوردار است، در مورد منطقه که در سمت آسیایی استانبول واقع شده است و ویژگی های این منطقه به شرح زیر است: محبوب ترین و مورد پسند سرمایه گذاران خارجی و عرب است. از ویژگی های آن طبیعت سبز زیبا است. دارای خواص با منظره دریا بسیار متمایز از بسفر معروف جهان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *