نحوه انتخاب واحد قبل از خرید مسکن مهر پردیس چگونه است؟

مقالات

اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ساخت خانه و آپارتمان

مزایای خرید آپارتمان در آتاکوی به شرح زیر است :آتاکوی مملو از مجتمع های مسکونی لوکس است که شامل املاکی مشرف به دریای باشکوه مرمره است که آن را به یک گزینه سرمایه گذاری موفق تبدیل می کند. آتاکوی توسط یک شبکه حمل و نقل با کیفیت و پیشرفته احاطه شده است تا بتوانید به راحتی در استانبول تردد کنید. قیمت مسکن مهر پردیس این منطقه مملو از امکانات اولیه خدماتی مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مدارس، علاوه بر امکانات تفریحی مانند رستوران های مجلل، سینما و مکان های تفریحی کودکان است.

نحوه تشخیص پروژه مناسب برای پیش خرید و سرمایه گذاری

آتاکوی 40 کیلومتر با فرودگاه سوم جدید استانبول فاصله دارد که باعث می شود املاک موجود در آن به یک ارزش سرمایه گذاری متمایز تبدیل شود. آتاکوی با زیرساخت قوی و مدرن مشخص می شود. املاک در آتاکوی مجلل و فوق مدرن و مطابق با الگوهای طراحی بین المللی هستند. این منطقه مملو از مراکز تجاری بزرگ و هتل های توریستی است.

نکات مهم قبل از ورود به بازار مسکن و فروش آپارتمان

آتاکوی یک منطقه توریستی متمایز است که آکواریوم معروف که بزرگترین پارک آبی اروپا و خاورمیانه است و همچنین ساحل معروف آتاکوی در آن واقع شده است. قیمت ها در آتاکوی رقابتی و سودمند هستند. ما در اینجا در مورد یک منطقه مهم در سمت اروپایی استانبول صحبت می کنیم که منطقه است که توسط مناطق بسیار معروفی مانند منطقه ، منطقه و منطقه احاطه شده است که منطقه ای تاریخی است. دارای ویژگی های زیر است

این مکان مملو از آثار باستانی و تاریخی مهم است که قدمت آنها به دوران بیزانس می رسد و در آن زمان فقط یک منطقه کشاورزی بر روی رودخانه بود. با ظهور حکومت عثمانی، پروژه تندیس چیتگر این منطقه برای بسیاری به یک منطقه مسکونی مطلوب تبدیل شد. منطقه ای توریستی است که در کرانه رودخانه کاغیتانه قصر صدابه قرار دارد، کاخ معروفی که توسط وزیر اعظم ابراهیم پاشا ساخته شده است.

اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای ساخت خانه و آپارتمان

تحولات اخیر در بخش املاک و مستغلات

این منطقه شاهد تحولات شهری در مقیاس وسیع بوده است و این از سال 2007 بوده است. مجتمع‌های مسکونی مدرن و بلندمرتبه‌های زیادی در منطقه وجود دارد و شایان ذکر است که شرکت‌های ساختمانی برای ساخت املاک و مستغلات در این منطقه با هم رقابت می‌کنند. املاک و مستغلات در پس از افتتاح تونل ، پروژه خط مترو، علاوه بر پروژه احیای دره، که آن را به یک منطقه استراتژیک مهم و مرکزی در استانبول تبدیل کرد، ارزش سرمایه گذاری برجسته ای پیدا کرده است.

منطقه دارای تمامی امکانات خدماتی و تفریحی مورد نیاز ساکنین است که آن را به گزینه ای مناسب برای مسکن و اقامت تبدیل می کند. منطقه باهچه شهیر که به آن باغ شهر می گویند (شهر شگفت انگیز) در مکانی بسیار پر جنب و جوش در شمال غربی دریاچه کوچوکچکمجه واقع شده است. منطقه باهچه شهیر دارای ویژگی های زیر است

خط آخر

این منطقه با وجود فلات ها، تپه ها و دره های کوچک منحصر به فرد است که زیبایی بی نظیری به آن بخشیده است. منطقه باهچه شهیر در قلب استانبول واقع شده است که مزیت سرمایه گذاری مهمی را به آن اضافه می کند، زیرا به لطف شبکه حمل و نقل زمینی مدرن اطراف آن می توان از تمام نقاط استانبول به آن دسترسی داشت، بدون در نظر گرفتن راه آهن که باهچه شهیر را به آن متصل می کند.

نکات مهم قبل از ورود به بازار مسکن و فروش آپارتمان

تمام نقاط استانبول در منطقه باهچه شهیر زیرساخت های قوی و مدرن موجود است. در آن منطقه تاسیساتی برای تصفیه و تصفیه آب وجود دارد و از این تاسیسات برای آبیاری فضای سبز استفاده می شود. منطقه باهچه شهیر شامل مجتمع های مسکونی مجلل بسیاری است که مجهز به کلیه امکانات خدماتی و تفریحی، امکانات رفاهی و امنیتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *