چرا الان زمان مناسبی برای خرید مسکن مهر پردیس است؟

قیمت مسکن مهر پردیس در مقایسه با دیگر پروژه های ساختمانی

مقالات

توجه به معماری و نحوه ساخت واحد های مسکونی قبل از خرید و سرمایه گذاری

ترکیه از جمله استانبول به دلایل و عوامل متعددی یکی از شهرهایی با قیمت متوسط ​​یا ارزان در املاک و مستغلات در مقایسه با کشورهای اروپایی همسایه محسوب می شود که استانبول را به مرکزی برای جذب سرمایه گذاران از سراسر جهان برای خرید املاک و مستغلات تبدیل کرده است. سرمایه‌گذاری و در نتیجه این قیمت‌ها و هزینه پایین، فرآیند خرید را تسهیل می‌کند و فروش مسکن مهر پردیس موفقیت در سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کند.

قیمت املاک و مستغلات کشور ایران در مقایسه با دیگر کشور ها

 سود را تضمین می‌کند و سرمایه‌گذاران بیشتری را به خرید ملک در آن سوق می‌دهد. تسهیلات دولتی برای سرمایه گذاران: دولت ترکیه تسهیلات زیادی در زمینه سرمایه گذاری املاک و شرایط مربوط به فروش املاک و مستغلات به ویژه به خارجی ها فراهم کرده است و بر روی تکمیل سریع معاملات مربوط به فروش املاک و مستغلات کار کرده است. آسایش در تعامل با سرمایه گذاران به منظور تکمیل فرآیند خرید ملک.

اتفاقات اخیر بازار مسکن و افزایش اجاره بها آپارتمان

 در اسرع وقت و همچنین برای معافیت سرمایه گذاران از مالیات افزوده که مبلغی را در اختیار سرمایه گذار قرار می دهد، سرمایه گذاران خارجی را جذب کرده و آنها را به خرید ترغیب می کند. در املاک و مستغلات در استانبول سرمایه گذاری کنید. اخذ اقامت ملکی: اخذ اقامت ملکی یکی از مهمترین دلایل سرمایه گذاران برای خرید ملک در ترکیه است که قیمت آن کمتر از 75000 دلار آمریکا نیست،

اما اخیرا برخی از مناطق استانبول از امکان اخذ اقامت ملکی با خرید ملک محروم شده اند. اخذ تابعیت ترکیه: اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به هدفی برای اکثر پروژه فراز فرتاک سرمایه گذاران و بازرگانان تبدیل شده است که سرمایه گذار می تواند با خرید ملک در استانبول و اخذ تابعیت ترکیه از طریق این فرآیند به شرطی که قیمت ملک بیش از 400 هزار دلار آمریکا باشد.

توجه به معماری و نحوه ساخت واحد های مسکونی قبل از خرید و سرمایه گذاری

بازده مالی خوب املاک با خرید و فروش خانه و آپارتمان

سرمایه گذاری املاک در استانبول شما را قادر می سازد تا سود بیشتری نسبت به سایر سرمایه گذاری ها داشته باشید، سرمایه گذار در استانبول ثبات پایتخت را در بدترین حالت تضمین می کند. اما اگر مدت خرید طولانی باشد سود مطمئن و کلان را تضمین می کند و از طریق اجاره ماهیانه یا سالانه ملک است. اجاره املاک و مستغلات باید در مکان هایی که گردشگران و بازدیدکنندگان موقت در آن قرار دارند انجام شود.

 این در مکان های گردشگری و مناطق طبیعی مشرف به دریاچه ها است. این مکان ها در استانبول با بخش های آسیایی و اروپایی آن فراوان است. فرصتی برای موفقیت: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از فرصت های سودآور برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود، زیرا هدف اصلی آنها داشتن شانس موفقیت است. این کار را می توان با خرید ملک در شهر استانبول انجام داد که با سرمایه گذاری این ملک درهای موفقیت را به روی آنها باز می کند.

اتفاقات اخیر بازار مسکن و افزایش اجاره بها آپارتمان

خط آخر

 فروش یا اجاره آن، که موفقیت سرمایه گذاری آنها را در خاک ترکیه تضمین می کند، به دلایل مختلفی از جمله افزایش مکرر تقاضا برای املاک استانبول. مزایای سرمایه گذاری املاک در استانبول: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باید مزایای زیادی برای سرمایه گذار داخلی یا خارجی داشته باشد، از جمله: سرمایه گذار املاک در استانبول مهمترین فرصت ها و برنامه های کسب سود و بازده مالی را از طریق تجارت سرمایه گذاری تجاری با خرید و فروش املاک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *