با پول کم در مسکن سرمایه گذاری کنیم/خرید مسکن مهر پردیس

مقالات

پیشنهادات ما را بررسی کنید

آیا پول زیادی برای سرمایه گذاری در املاک ندارید؟ پیشنهادات ما را در زیر بررسی کنید.چگونه با پول کم در املاک سرمایه گذاری کنیم افشای تبلیغات این مقاله پست حاوی ارجاعاتی به محصولات یا یک یا چند تبلیغ‌ کننده یا شریک ما است. وقتی روی پیوندهای آن محصولات یا خدمات کلیک کنید، ممکن است غرامت دریافت کنیم ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید با پول کم یا بدون پول در املاک سرمایه گذاری کنید. در حالی که درست است که سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات یک طبقه دارایی است.

پیشنهادات ما را بررسی کنید

که معمولاً برای کسب درآمد به پول نیاز دارد، فروش مسکن مهر پردیس راه‌هایی برای شروع بدون داشتن مقادیر زیادی پول نقد در اختیار شما وجود دارد. در این مقاله، استراتژی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را به شما نشان می دهم که می توانید با پول کمی انجام دهید.در حالی که برای همه نیست، خانه می تواند راه بسیار خوبی برای شروع باشد. با این استراتژی، شما:یک ملک سرمایه گذاری چند خانواده بخرید و در یکی از واحدها به عنوان محل سکونت اصلی خود زندگی کنید.

تمام هزینه‌های مالکیت

سپس واحدهای دیگر را اجاره می دهید و هزینه های رهن و ملک خود را در کل ملک با درآمد اجاره سایر تامین می کنید.با پولی که برای اجاره خرج نمی کنید، می توانید برای پیش پرداخت ملک سرمایه گذاری بعدی خود پس انداز کنید.از آنجایی که شما ملک را خریداری می کنید و از آن به عنوان اقامتگاه اصلی خود استفاده می کنید، احتمالاً می توانید واجد شرایط دریافت وام شوید و فقط را برای تامین مالی استراتژی هک خانه خود اختصاص دهید. اینکه آیا شما واجد شرایط دریافت وام هستید.

تمام هزینه‌های مالکیت

به تعداد واحدها اکثر وام دهندگان بودجه مسکونی را به چهار واحد یا کمتر محدود می کنند و سایر عوامل خاص به درآمد، شرایط اعتباری، و ویژگی ها و موقعیت ملک بستگی دارد.با پول بسیار کمی از جیب خود، می توانید یک ملک سرمایه گذاری بخرید و آن را به عنوان محل سکونت اصلی خود هک کنید. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید مطمئن شوید که کل درآمد اجاره به اندازه کافی بالا است تا تمام هزینه‌های مالکیت ، از جمله کمک هزینه برای جای خالی، مالیات و بیمه را پوشش دهد.

ویژگی ها و موقعیت ملک

راه دیگر برای شروع این است که خرید خانه رویایی خود را به تعویق بیندازید کیان مهر پارس و در عوض ملکی ارزان‌ تر بخرید که اجاره‌ای عالی داشته باشد. چند سال در اجاره خود زندگی کنید و سپس آن را به یک ملک نقدی تبدیل کنید.مزیت بزرگ این استراتژی این است که از آنجایی که خانه محل سکونت اصلی شما است، احتمالاً می توانید واجد شرایط وام مسکن با نرخ بهره بسیار مطلوب به جای نرخ بهره بالاتر وام دهندگان برای املاک سرمایه گذاری شوید.

ویژگی ها و موقعیت ملک

در حالی که یک ملک اجاره ای معمولاً به کاهش و تأمین مالی معمولی نیاز دارد، وام معمولاً فقط به کاهش نیاز دارد. و اگر کهنه سرباز هستید، می توانید با استفاده از وام ، خانه ای بدون پول بخرید.به‌علاوه، وقتی ادامه می‌دهید، می‌توانید همان وام را نگه دارید را برای پوشش هزینه‌های وام مسکن، بیمه و هزینه‌های نگهداری خود قرار دهید  و اگر خانه بعدی خود را به عنوان اقامتگاه اصلی جدید خود انتخاب کنید، دوباره واجد شرایط دریافت وام شوید .

خط آخر

اگر از افراد خوش دستی هستید و برای زندگی در یک منطقه ساخت و ساز مشکلی ندارید، می توانید یک فیکسر رویه بخرید. شما نقل مکان می کنید، تعمیرات و بهبودها را انجام می دهید و خانه را به بالا می فروشید.این استراتژی نیاز به پول دارد: شما به پیش پرداخت و بودجه بازسازی نیاز دارید. اما از آنجایی که در خانه زندگی می کنید، آنچه را که برای اجاره هزینه می کنید برای ایجاد سهام در ملک “سرمایه گذاری” می کنید. سخت کوشی شما می تواند ارزش عرق زیادی را ایجاد کند.

البته، شما همچنین به مهارت هایی نیاز دارید تا بخشی از بازسازی را خودتان انجام دهید وگرنه هزینه زیادی خواهید پرداخت. همچنین باید خود را در مورد بازار آموزش دهید تا مطمئن شوید که به روز رسانی ها و بهبودهایی که انجام می دهید نتیجه خواهند داد. ایده این است که خانه را برای فروش بهبود ببخشید، نه اینکه ارتقاءهای درجه یک را انجام دهید که شخصاً برای شما جذاب باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، زمانی که ملک خود را می فروشید، خود را آماده می کنید تا حداکثر مقدار سهام را بیرون بکشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *