خرید آپارتمان های کوچک جهت سرمایه گذاری و ورود به بازار مسکن

مقالات

مزیت های خرید خانه کوچک

اگر خانه کوچکی در کشور ایران دارید و جایی برای قرار دادن آن ندارید، سازه را به کسانی که زمین دارند و به خانه نیاز دارند اجاره دهید. از نظر مشاورین مسکن آدیکو برای موفقیت آمیز بودن این امر، باید یک قرارداد اجاره مانند هر ملک سرمایه گذاری تنظیم کنید. ممکن است بخواهید با مشاوره حقوقی یا یک مشاور املاک برای دریافت این حق مشورت کنید.

خرید آپارتمان های کوچک جهت سرمایه گذاری و ورود به بازار مسکن

قرارداد شما در تهران می تواند از یک ماه تا چندین سال طول بکشد و درآمد منظم را تضمین کند. اطمینان حاصل کنید که قرارداد شما قیمت، مدت اجاره و مسئولیت های مستاجر برای حفظ خانه کوچک شما را در شرایط خوب تعیین می کند.

برای میزبانی خانه خود صاحبان زمین را پیدا کنید

این راه حل سرمایه گذاری شامل کار با دیگران و تقسیم سود است. زمین های باز زیادی در تهران وجود دارد که برای یک خانه کوچک عالی است. به عنوان یک صاحب خانه کوچک، می توانید با صاحبان زمین شریک شوید و در اصل، خانه کوچک خود را در ملک آنها نگه دارید تا به تعطیلات اجاره دهید.

 می توانید معامله ای را انجام دهید که در آن هزینه اجاره زمین را بپردازید، یا می توانید درآمد را به اشتراک بگذارید. برای شروع این کار، بهتر است قبل از مراجعه به صاحب ملک بدانید که در یک حوزه قضایی چه کارهایی می توانید انجام دهید و چه کارهایی نمی توانید انجام دهید. قبل از شروع به زدن درها، با شورا بررسی کنید که چه چیزی ممکن است.

خانه کوچک روی صخره

کسی را می شناسید که ملکی عالی دارد و برای اجاره تعطیلات التماس می کند؟ ضربه زدن به آنها تا! پس از این مرحله، نحوه تقسیم سود یا پرداخت اجاره را در نظر بگیرید. علاوه بر این، با دقت فکر کنید که آیا این مسیر از نظر مالی ارزش تلاش را دارد یا خیر. مسئولیت را در نظر بگیرید:

بررسی مهمانان و سایر خدمات مشتری

ممکن است مالک زمین از شما بخواهد که برای نصب دروازه ها، جاده ها و یک پد برای خانه کوچک هزینه کنید. بنشینید و قبل از امضای قرارداد، تمام هزینه ها و میزان سودی که با مالک زمین تقسیم می کنید را بررسی کنید.  اگر مالک زمین را بشناسید و به آن اعتماد داشته باشید و راحت با آنها کار کنید، این ممکن است بهترین راه حل باشد.

بازار مسکن نقطه خوبی برای شروع سرمایه گذاری مطمئن

به دنبال فرصت های اجاره طولانی مدت باشید

یافتن مستاجر در تهران برای اجاره خانه کوچک شما برای مدت طولانی، بسیاری از کارها و هزینه ها را از بین می برد، اما ممکن است نیاز به تلاش و سرمایه گذاری بیشتر از قبل داشته باشد. علاوه بر این، اینکه آیا می توانید خانه کوچک خود را به طور دائمی اجازه دهید به قوانین محلی بستگی دارد.

در حالی که برخی از مناطق برای حمایت از جنبش خانه کوچک تکامل یافته اند، برخی دیگر کندتر عمل کرده اند. برای مثال، در نیو ساوت ولز، خانه‌های کوچک را می‌توان در تمام طول سال در صورتی که شورای محلی اجازه دهد، اجازه داد. برای اعمال خانه های کوچک باید به آب و فاضلاب وصل باشد و از جمله موارد دیگر دارای راهرو باشد.

خانه کوچک مادربزرگ

آیا شما یک خانه کوچک مسطح برای مادربزرگ دارید؟ دریابید که آیا می توانید آن را برای مدت طولانی اجاره کنید. برای اجاره خانه کوچک خود، باید از همان پروتکل‌ها – در واقع، بیشتر – پیروی کنید که انگار یک ملک استاندارد را اجاره می‌کنید. در اینجا چند مرحله در این فرآیند وجود دارد:

شرایط شورا را بررسی کنید

باز هم، پذیرش مستاجر به این معنی است که خانه کوچک شما باید مقررات سختگیرانه شورای شهر را رعایت کند. از ایمنی و امنیت گرفته تا قوانین مربوط به مدت اقامت، ممکن است با این واقعیت که در حال تلاش برای اجاره یک خانه کوچک هستید، خود را محدود کنید.

قوانین حمایت از مستاجر را بررسی کنید

بسیاری از ایالت های ایران قوانینی را وضع می کنند که حداقل استانداردها را برای اجاره های بلندمدت تعیین می کند. از جمله این موارد می‌توان به نگهداری املاک در شرایط ایمن و قابل زندگی و داشتن امکانات خاص اشاره کرد. برخی از ایالت ها نیز قوانینی دارند که مالکیت حیوان خانگی را به عنوان گزینه پیش فرض مجاز می کند. شما باید بررسی کنید که این مقررات چگونه خانه اجاره ای کوچک شما را تحت تاثیر قرار می دهد وگرنه ممکن است با جریمه های سنگینی روبرو شوید.

خانه خود را در سایت های اجاره ای فهرست کنید

هنگامی که می دانید خانه کوچک شما برای اجاره طولانی مدت آماده است، پیدا کردن مستاجر چالش بعدی است. لیست هایی را به صورت آنلاین در وب سایت های اجاره ای مانند  realestate.com.au ایجاد کنید. همچنین ایده خوبی است که سایت‌های کوچک اجاره خانه یا تابلوهای اطلاعیه‌های اجتماعی را برای اطلاع رسانی پیدا کنید. همچنین می توانید از یک نماینده برای کمک به شما استفاده کنید.

افزایش قیمت مسکن با رشد تقاضای خرید و پیش خرید

یک قرارداد اجاره ایجاد کنید

صاحبخانه ها – حتی صاحبان کوچک – ملزم به داشتن یک قرارداد اجاره کتبی مسکونی و ارائه یک کپی به مستاجر هستند. حداقل، قرارداد اجاره شما باید شامل طول مدت اجاره، هزینه، شرایط و حقوق و مسئولیت های مستاجر و صاحبخانه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *