خرید مسکن مهر پردیس و تاثیر مشاوران املاک در قیمت

مقالات

کسب مجوز معامله در بازار املاک و مستغلات از اتحادیه مسکن

گران ترین بازار املاک تجاری در آسیا و اقیانوسیه است به گفته نایت فرانک، هنگ کنگ SAR همچنان با اجاره سالانه 175.4 دلار در هر فوت مربع در سال گران ترین بازار اداری آسیا است. این گزارش افزود که بنگلور بالاترین رشد سالانه اجاره دفتر را در منطقه APAC در سه ماهه ژوئن 2022 با 12.1 درصد ثبت کرده است و قیمت مسکن مهر پردیس پس از آن بمبئی با 7 درصد سال به سال قرار دارد.

تاثیر کمک مشاوران املاک در معاملات مسکن و خرید و فروش آپارتمان

شاخص اجاره دفتر APAC پس از دو سه ماهه متوالی رشد 1 درصدی را در فصل به سه ماهه (Qoq) ثبت کرد. شاخص کل نسبت به سال قبل 2 درصد افزایش یافته است. از 23 شهر که توسط شاخص اجاره دفتر نخست آسیا و اقیانوسیه نایت فرانک ردیابی شده است، 17 شهر در سه ماهه دوم سال 2022 اجاره بها ثابت یا افزایشی را در مقایسه با 21 شهر در سه ماهه قبل ثبت کردند.

افزایش اجاره بهای ماهانه با رشد قیمت آپارتمان در بازار املاک

رئیس و مدیر عامل نایت فرانک هند، گفت: «با تثبیت اقتصاد پس از همه‌گیری، افزایش استخدام‌های جدید در بیشتر صنایع همراه با حرکت به سمت بازگشت به دفتر وجود دارد که تقاضا برای دفاتر را افزایش می‌دهد. مجتمع عرفان چیتگر در هند. بازار ادارات هند شاهد یک روند لیزینگ قوی بود که در سه ماهه دوم 2022 ادامه یافت و بنگالورو در حجم معاملات پیشرو بود.

هند با موقعیت منحصربه‌فرد خود، می‌تواند انتظار داشته باشد که بخش‌های کلیدی محرکه‌اش مانند IT/ITeS علیرغم بادهای منفی جهانی به رشد خود ادامه دهند.» نگران امور مالی هستید؟  فروش مسکن مهر پردیس شما تنها نیستید، 63 درصد هندی ها هزینه های غیرضروری را کاهش می دهند، نظرسنجی نگران امور مالی هستید؟ شما تنها نیستید، 63 درصد هندی ها هزینه های غیرضروری را کاهش می دهند،

کسب مجوز معامله در بازار املاک و مستغلات از اتحادیه مسکن

مقایسه قیمت آپارتمان های مسکونی در شرق و غرب تهران بزرگ

بنگالورو با افزایش 12.1 درصدی نسبت به سال قبل، بهترین بازار دفتر اداری در منطقه APAC از نظر رشد اجاره در سه ماهه دوم 2022 نسبت به سال گذشته بود. پیش بینی می شود که ارزش اجاره در این شهر طی 12 ماه آینده افزایش یابد. با رتبه 22 در شاخص اجاره دفتر APAC Prime، این شهر خود را به عنوان یکی از کم هزینه ترین بازارهای اداری برتر در منطقه APAC می یابد.

 اجاره دفتر اصلی شهر 1620 روپیه در فوت مربع در سال ثبت شد. در بمبئی، اجاره دفتر اصلی 3622 روپیه در هر فوت مربع در سال ثبت شد و یازدهمین بازار تجاری گران قیمت در منطقه APAC بود. بازار دفتر اصلی شهر پس از سه چهارم رکود نسبت به سال قبل 7 درصد رشد کرد. انتظار می رود ارزش اجاره در 12 ماه آینده افزایش یابد.

خط آخر

تیم آرمسترانگ، رئیس جهانی (استراتژی و راه‌حل‌های اشغالگر) نایت فرانک، می‌گوید: «در حالی که به نیمه دوم سال 2022 می‌رویم، انتظار داریم با افزایش نرخ اشغال مجدد دفتر، نرخ بهره‌برداری افزایش یابد. مجتمع عرفان در حالی که کار هیبریدی در اینجا باقی مانده است، پذیرش در منطقه احتمالاً تدریجی تر خواهد بود و انتظار می رود اکثر اشغالگران از رویکرد اول اداری استفاده کنند.

افزایش اجاره بهای ماهانه با رشد قیمت آپارتمان در بازار املاک

 فرهنگ کار در بیشتر مناطق نیز تمایل دارد تا استراتژی‌ها را به سمت آن‌هایی که همچنان بر اهمیت دفتر متمرکز تأکید می‌کنند، تغییر دهد.» وی اضافه کرد که از آنجایی که اشغالگران طراحی فضای کاری را حول چنین استراتژی هایی هدایت می کنند و به صورت آزمایشی طراحی می شوند، باعث تسهیل و در نتیجه تقویت بازگشت به دفتر می شود. APAC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *