چرا الان زمان مناسبی برای خرید مسکن مهر پردیس است؟

فروش مسکن مهر پردیس با مشارکت بخش دولتی و خصوصی

مقالات

تحلیل قیمت آپارتمان توسط

تحلیلگران گلدمن ساکس در 30 آگوست مطالعه ای با عنوان “رکود مسکن: بیشتر به سقوط” منتشر کردند. بانک سرمایه گذاری اکنون پیش بینی می کند که فعالیت در بازار مسکن ایالات متحده تا پایان سال 2022 کاهش می یابد. امسال، این تجارت کاهش شدیدی را پیش بینی می کند.

مشارکت بخش دولتی و خصوصی در ساخت برج و آپارتمان

 فروش خانه های جدید (22٪)، فروش خانه های موجود (17٪) و تولید ناخالص داخلی مسکن (8.9٪). پروژه های گلدمن ساکس در سال 2023 کاهش بیشتری در فروش خانه های جدید (8٪ کاهش دیگر)، قیمت مسکن مهر پردیس فروش خانه های موجود (14٪ کاهش دیگر) و تولید ناخالص داخلی مسکن (9.2٪ کاهش دیگر) کاهش می دهد.

حتی اگر اشتغال همچنان بالا باشد، پیش‌بینی می‌شود حجم فروش مسکن در نیمه دوم سال 2022 و در سراسر سال 2023 کاهش یابد. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که فروش ممکن است تا 15 درصد یا بیشتر کاهش یابد. موجودی کم از کاهش قیمت مسکن جلوگیری می کند. رشد شغلی قوی، موجودی های کم و عرضه محدود باعث تغییرات نابرابر قیمت می شود.

 رده های قیمت پایین تر مستعد افزایش نرخ بهره هستند، در حالی که سطوح قیمت بالاتر در برابر کاهش قیمت مقاوم تر هستند. ترکیبی از خانه‌هایی که می‌فروشند ممکن است به‌طور متوسط ​​کوچک‌تر باشند، زیرا بازار به افزایش نرخ‌های وام مسکن و کاهش قیمت‌دهی واکنش نشان می‌دهد.

روند فعلی قیمت خانه و پیش بینی تا اوت 2023

Attom ، متصدی داده‌های ملی املاک و زمین، اخیراً گزارش مقرون به صرفه بودن خانه در ایالات متحده را برای سه ماهه سوم سال 2022 منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که خانه‌ها و آپارتمان‌های تک‌خانواری با قیمت متوسط ​​در حال حاضر نسبت به سال گذشته در 99 درصد مقرون به صرفه‌تر هستند. از 581 شهرستان ایالات متحده تجزیه و تحلیل شده است.

تحلیل قیمت مسکن مهر پردیس توسط بازرسان انجمن مشاوران املاک

 آخرین عدد از 568 در همان گروه از شهرستان ها در سه ماهه دوم سال 2022، 398 در سه ماهه سوم سال 2021 و تنها 284 یا کمتر از نصف دو سال پیش است. بر اساس این گزارش، این رقم در سه ماهه سوم سال 2021، 69 درصد افزایش یافته است. ریک شارگا، معاون اجرایی هوش بازار اتم در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که قیمت مسکن نسبت به یک سال قبل کمی کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از یک سال گذشته است و نرخ‌های بهره اساساً دو برابر شده است.

 “بسیاری از خریداران بالقوه به سادگی نمی توانند خانه ای را که امیدوار بودند بخرند، بپردازند و در بسیاری از موارد دیگر واجد شرایط وام مسکن مورد نیاز خود نیستند.” CoreLogic HPI™ برای ارائه یک نشانه اولیه از روند قیمت خانه طراحی شده است. گزارش CoreLogic Home Price Insights یک نمای تعاملی از محصول شاخص قیمت خانه خود را با تجزیه و تحلیل تا آگوست 2022 با پیش‌بینی تا آگوست 2023 نشان می‌دهد.

قیمت خانه و آپارتمان

قیمت‌های خانه در ایالات متحده در سراسر کشور، از جمله فروش پریشان، در آگوست 2022 در مقایسه با آگوست 13.5 درصد سال به سال افزایش یافته است. 2021. بر اساس ماه به ماه، قیمت مسکن در آگوست 2022 در مقایسه با ژوئیه 2022 0.7٪ کاهش یافت. پیش بینی CoreLogic HPI نشان می دهد که قیمت مسکن بر اساس ماه به ماه 0.0٪ از آگوست 2022 تا سپتامبر 2022 افزایش خواهد یافت. و بر اساس سال به سال 3.2٪ از آگوست 2022 تا اوت 2023.

منبع: CoreLogic

اگرچه قیمت مسکن در ایالات متحده در ماه آگوست روند رشد سالانه 127 ماهه خود را از سر گرفت، اما برای چهارمین ماه متوالی به 13.5 درصد کاهش یافت. از آوریل 2021، این کمترین افزایش سالانه ثبت شده است، خرید مسکن مهر پردیس که عمدتاً منعکس کننده تقاضای پایدار خریداران خنک کننده به دلیل افزایش نرخ وام مسکن و الگوهای مسکن ناشی از پایان شیوع COVID-19 است.

اشتیاق به سرمایه گذاری در آپارتمان مسکونی توسط خریداران

پیش بینی قیمت مسکن

کاهش 0.7 درصدی قیمت ماهانه نیز نشان دهنده کاهش اشتیاق خریداران مسکن است و تقریباً سه چهارم ایالت ها از ژوئیه کاهش را گزارش کرده اند. هیچ ایالتی کاهش سالانه قیمت مسکن را ثبت نکرده است. ایالت هایی که بیشترین افزایش سالانه نسبت به سال را داشتند فلوریدا (26.4 درصد)، تنسی (20 درصد) و کارولینای شمالی (19.9 درصد) بودند.

 این شهرهای بزرگ همچنان در ماه آگوست افزایش قیمت داشتند و میامی با 27.1 درصد در صدر و پس از آن فونیکس با 17.8 درصد و  لاس وگاس نیز با 17.8 درصد سالیانه قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *