چرا الان زمان مناسبی برای خرید مسکن مهر پردیس است؟

نحوه اجاره آپارتمان شخصی و پیدا کردن مستاجر مناسب

مقالات

بیمه صاحبخانه بگیرید

هنگامی که در مورد نوع وضعیت اجاره ای که قرار است داشته باشید تصمیم گرفتید، به نماینده بیمه خود در کشور ایران مورد طرح خود اطلاع دهید و بپرسید که آیا بیمه نامه صاحب خانه فعلی شما چنین شرایطی را پوشش می دهد یا خیر. بیشتر اوقات، سیاست ها فقط اجاره های کوتاه مدت گاه به گاه را پوشش می دهند. اگر در حال برنامه ریزی برای ترتیبات بلند مدت هستید، ممکن است به پوشش خاصی نیاز داشته باشید.

نحوه اجاره آپارتمان شخصی و پیدا کردن مستاجر مناسب

خانه خود را برای اولین بازدید کننده خود آماده کنید

آیا خانه شما قابل سکونت است؟ آیا همه وسایل شما کار می کنند؟ آیا همه چیز تمیز و مرتب است؟ آیا آشکارسازهای دود و کپسول های آتش نشانی شما در شرایط کار خوب و به وضوح قابل دسترسی هستند؟ همانطور که خانه خود را برای اجاره آماده می کنید، به نظر املاک آدیکو باید در نظر بگیرید که آیا مهمانان شما برای زندگی در آن راحت خواهند بود یا خیر. مطمئن شوید که آن را به خوبی تزئین کرده اید، همه چیز تمیز است و همه وسایل و مبلمان شما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

از یک سرویس نظافتی مطمئن کمک بگیرید

در حالی که شما می توانید تمام نظافت را برای به حداقل رساندن هزینه ها انجام دهید، این ممکن است برای شما زمان بر و خسته کننده باشد. اگر بودجه دارید، یک شرکت نظافتی معتبر را برای انجام کار استخدام کنید.

شخصی را استخدام کنید تا از چمن شما مراقبت کند

درست مانند تمیز کردن، محوطه سازی نیز می تواند سخت باشد، به خصوص زمانی که در شرایط اجاره طولانی مدت هستید. اگر توانایی مالی دارید، یک ارائه دهنده خدمات محوطه سازی دارای مجوز و معتبر استخدام کنید تا مسئولیت نگهداری چمن شما را بر عهده بگیرد. و اوه، به یاد داشته باشید که تمام این هزینه های تمیز کردن و نگهداری از مالیات کسر می شود!

یک بسته خوش آمدگویی برای مهمانان خود آماده کنید

به خصوص اگر مهمانان شما تازه وارد کشور ایران شده اند، یک بسته اطلاعاتی به آنها کمک می کند تا با خانه جدید خود سازگار شوند. این بسته باید شامل اطلاعاتی در مورد سیاست های اجاره شما و اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی و گزینه های غذاخوری در منطقه شما باشد.

کمک گرفتن از مشاورین برجسته برای خرید و فروش خانه و آپارتمان

یافتن مستاجر برای ملک شما

اکنون که خانه شما در تهران برای پذیرایی از اولین مهمانان آماده شده است، وقت آن است که شروع به یافتن مستاجر برای آپارتمان بلند خود کنید ! برای گرفتن عکس های با کیفیت از ملک شما یک عکاس حرفه ای استخدام کنید . شما نمی توانید ارزش عکس های با کیفیت را در جذب مستاجران بالقوه برای خانه خود دست کم بگیرید. اگر می‌خواهید آپارتمان بلند مرتبه خود را سریع اجاره کنید، به دنبال یک عکاس املاک باشید که بتواند امکانات ویژه و خانه شما را برجسته کند.

یک توصیف مختصر و جذاب از ملک خود به صورت آنلاین ارائه دهید

امروزه مردم تا حد زیادی به دنبال خانه ای برای خرید یا اجاره به وب هستند. با فهرست کردن ملک خود و برجسته کردن ویژگی های خاص آن، ملک خود را متمایز کنید!

پیش نویس قرارداد اجاره ای که از هر دو طرف محافظت می کند

اگر نمی توانید از ابتدا پیش نویس قرارداد را تنظیم کنید، حداقل ممکن است به دنبال یک الگوی قرارداد اجاره در ایران به صورت آنلاین بگردید و از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. هنگام اجاره ملک، مستاجرین می خواهند که همه چیز تا حد امکان واضح باشد، بنابراین داشتن سندی مانند این مجموعه به نفع شما خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که در قرارداد شما مشخص شده است که مستاجر شما باید ماهانه چقدر اجاره بپردازد، مدت اقامت و همچنین قوانینی که برای ملک خود دارید.

مهمانان خود را با دقت بررسی کنید

شما ملک خود را در تهران اجاره می دهید و اساساً با افراد غریبه سروکار دارید. تصور کنید اگر مهمانان جدید خود را غربال نکنید چقدر برای شما خطرناک است! برای از بین بردن ترس ها و شک های خود، قبل از پذیرش رزرو، مطمئن شوید که با اجاره کننده احتمالی خود صحبت کرده اید.

راه های مختلف برای فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی

همچنین درخواست مرجع شخصی و بررسی آنها در رسانه های اجتماعی برای اطمینان از اینکه با افراد قانونی سر و کار دارید کمک می کند. تبدیل آپارتمان بلند خود به خانه اجاره ای برای تعطیلات تضمین نمی کند که سریع ثروتمند شوید، اما با برنامه ریزی و اجرای صحیح، این امر می تواند منبع قابل اعتماد و ثابتی از جریان نقدینگی به شما بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *