چگونه هنگام خرید خانه از ساخت و ساز ایمن اطمینان حاصل کنیم؟

مقالات

اطمینان از ساخت و ساز ایمن هنگام خرید خانه

برای اطمینان از ایمنی خانه خود در تهران ، بررسی کیفیت ساخت و ساز یک بخش جدایی ناپذیر است. قبل از خرید باید تمام خطرات ایمنی را در صورت وجود در خانه بررسی کنید. به مواردی که می تواند باعث لغزش یا افتادن در خانه شود و برای خانواده شما خطرناک باشد توجه کنید. مردم ایران تمام تلاش خود را می کنند تا خانواده خود را راضی نگه دارند، بنابراین هنگام خرید خانه، اطمینان از ساخت و ساز ایمن آن ضروری است.

چگونه هنگام خرید خانه از ساخت و ساز ایمن اطمینان حاصل کنیم؟

 بازرسی ملک به شیوه ای خوب برای سرمایه گذاری در یک ملک امن عالی است. بنابراین، قبل از اینکه جستجوی خود را برای شرکت های جابجایی در نزدیکی من آغاز کنید تا فرآیند جابجایی خود را با موفقیت انجام دهید، پیدا کردن ملک مناسب بسیار عالی است.

نیاز به بازرسی ساختمان چیست؟

طبق تجربه املاک آدیکو همه شرکت های ساختمانی از نظر استانداردهای ساختمانی برابر نیستند. برخی از آنها کیفیت بیشتری نسبت به دیگران ارائه می دهند. حتی اگر یک ساختمان از نظر ساختار خوب باشد، باز هم ممکن است برخی از مسائل اساسی مرتبط با آن باشد. بنابراین، سرمایه گذاری در یک بازرسی جامع ساختمان بسیار مهم است تا بتوانید ماهیت و وضعیت ملک را به خوبی درک کنید و بتوانید این سرمایه گذاری عظیم را هوشمندانه انجام دهید . خرید خانه به معنای صرف بخش عظیمی از پول است.

سیستم سیم کشی برق

شما باید سیستم های الکتریکی را حسابرسی کنید تا محیطی امن برای خود و خانواده خود ایجاد کنید. هنگام بازرسی در شهر تهران باید پریزهای برق، سیم کشی، قطع کننده های مدار و غیره را تست کنید. اگر به آن توجه نکنید، ممکن است خانواده خود را در معرض خطر قرار دهید. 

آسیب را بررسی کنید

ممکن است آسیبی به خانه در تهران وارد شود که شامل ترک بر روی دیوارها، شکستگی پنجره ها، گرانیت آسیب دیده و غیره است. بنابراین، قبل از اینکه مالکیت ملکی را به دست بگیرید، در مورد مسائل صمیمی باشید و اجازه دهید فروشنده به تنهایی آنها را برطرف کند.

توجه به مصالح به کار رفته در ساخت خانه و آپارتمان

بررسی خاک

دانستن کیفیت خاکی که خانه روی آن ساخته شده است در ایران مهم است. کیفیت بستگی به ترکیبی دارد که از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. مانند اگر خاک غنی از رسی وجود داشته باشد، با توجه به رطوبت موجود در محیط، با گذشت زمان، منقبض شده و منبسط می شود.

ساختار را بررسی کنید

سازه ساختمان نقش مهمی در ایمنی آن دارد. اطمینان حاصل کنید که همه چیز در جای مناسب است و اگر دانشی در مورد طراحی سازه ندارید، می توانید از معماران نیز کمک بگیرید. بسته به مکانی که در تهران قصد خرید خانه را دارید، ملک باید ظرفیت تحمل یا مقاومت در برابر زلزله های با بزرگی را که معمولاً در آن منطقه رخ می دهد، داشته باشد. جستجوی همه چیز در مورد منطقه برای اطمینان از ایمنی کامل ملک مهم است.

مصالح مورد استفاده مانند کیفیت بتن

این سازه باید ظرفیت تحمل بار سنگین را داشته باشد، در غیر این صورت، مدت زمان کمتری برای فروریختن خواهد داشت که برای ساکنان ساکن تهران بسیار خطرناک است. این روزها بسیاری از سازندگان از مخلوط بتن آماده ای استفاده می کنند که در بازار موجود است و نسبت بتن به ماسه مناسبی ندارد. اگر نسبت هر دو مورد صحیح نباشد، ساختار ساختمان برای طول عمر و انعطاف پذیری مناسب نیست. بنابراین، ابتدا کیفیت بتن را بررسی کنید.

کیفیت گچ کاری

همچنین، کیفیت گچ مهم است تا هیچ گونه ترکی که باعث نشتی یا آسیب های دیگر به خانه شود، وجود نداشته باشد. گاهی اوقات فروشنده این ترک ها یا آسیب ها را با استفاده از رنگ می پوشاند. بنابراین، شناسایی در آن زمان بسیار سخت می شود و به زودی پس از یک دوره مشخص، اینها قابل مشاهده می شوند.

افزایش ساخت و ساز به دلیل رشد جمعیت و تقاضا مردم

همه چی رو جمع کردن!!!

مالکیت خانه یک لحظه غرور آفرین است و فرآیند خرید سفری پر از تجربیاتی است که دائماً با زمان در حال تغییر هستند. وقتی چنین سرمایه گذاری عظیمی انجام می دهید، از بسیاری جهات خود را فریب می دهید. اما خوشبختانه اگر به درستی بررسی کنید، تکالیف خود را به خوبی انجام دهید، از مشاور املاک کمک بگیرید و دو تا سه بار به سایت مراجعه کنید و از نکات فوق استفاده کنید، می توانید از ساخت و ساز کامل خانه مطمئن شوید. که در نظر دارید برای زندگی بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *