بهترین فرصت خانه دار شدن در سال 1402 با خرید مسکن مهر پردیس

مقالات

ویژگی های پول سازی در مسکن

به دنبال فرصت های سرمایه گذاری به هستند. نمودار بازار املاک و مستغلات و رشد شغل، متوسط ​​درآمد خانوار، درآمد سرانه، ارزش متوسط ​​خانه، مشاغل برای عکسی که مرکز شهر را با منظره ای از کوه ها  ​​نشان می دهد.شهر برتر ما برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، را با نرخ رشد 27 درصدی از سال ، در چهارمین شهر در فهرست سریع ترین شهرهای ما قرار می دهد . شهر گران قیمت هزینه زندگی 13 امتیاز بالاتر از میانگین ملی است.

ویژگی های پول سازی در مسکن

زمستان‌های آن خشک ‌تر از تجربه در است. فروش مسکن مهر پردیس میانگین دمای روزانه در حدود 45 درجه است. 30 روز غیرعادی نیست. بخش‌های اصلی صنعت هوافضا، پخش و ارتباطات، بهداشت و سلامت، خدمات مالی، علوم زیستی، انرژی و نرم‌افزار فناوری اطلاعات هستند. شرکت های فناوری از به عنوان یکی از بزرگترین خوشه های خدمات اینترنت و مخابرات در کشور یاد می کنند. اقتصاد همچنین توسط بخش انرژی تقویت شده است که حدود  کارگر را پشتیبانی می کند و را تشکیل می دهد.

سرمایه گذاری مستقیم

صنعت رشد سریعی را تجربه می کند و در رتبه چهارم کشور قرار دارد.نمودار بازار املاک و مستغلات دنور و رشد شغل درآمد متوسط ​​خانوار، درآمد سرانه، ارزش متوسط ​​خانه، مشاغل برای رتبه سوم در رشد جمعیت رتبه سوم را به عنوان یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد به خود اختصاص داده است. از سال  دورهم نرخ رشد 43 درصدی را تجربه کرده است. در شاخص هزینه زندگی، دورهمی با امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

سرمایه گذاری مستقیم

با قرار گرفتن در قلب مثلث تحقیقاتی، جای تعجب نیست که دورهام به سرعت در حال رشد است. خط لوله با استعداد،فناوری بسیار کارآمد، علوم زیستی و تولید را در اختیار دورهام قرار می دهند. دورهام از ریشه های خود به عنوان یک مرکز و نساجی تا تبدیل شدن به یک بهشت ​​کارآفرینی راه طولانی را پیموده است. کارآفرینان و استارت‌ آپ‌ها در فناوری پیشرفته و علوم زیستی توجه ملی را از بخش عمومی، سرمایه‌گذاران و افراد با استعداد در سراسر جهان به خود جلب می‌کنند.

افزایش تقاضا

دورهام بزرگترین پارک علمی را در خود جای داده است. پروژه سامان این پارک یک جامعه کاری و تحقیقاتی پر جنب و جوش برای بیش از 200 شرکت جهانی که بیش از  کارمند با فناوری پیشرفته را استخدام می کنند، فراهم می کند. 80 درصد از شرکت ها چند ملیتی هستند و دستمزد ترکیبی 2.9 را ارائه می دهند. دورهام با داشتن آب و هوای معتدل در طول سال، مقرون به صرفه بودن و دسترسی آسان به تمام مراکز اصلی در سراسر و جهان، به رشد، شکوفایی و ایجاد ثروت برای سرمایه گذاران در دهه های آینده ادامه خواهد داد.

افزایش تقاضا

نمودار بازار املاک و مستغلات دورهام و رشد شغل  متوسط ​​درآمد خانوار، درآمد سرانه، ارزش متوسط ​​خانه، مشاغل برای دورهام، کانون سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شهرهای با سریع ترین رشد در لیست بهترین شهرهای ما برای سرمایه گذاری در املاک، است. از سال  نرخ رشد 59 درصدی را تجربه کرد. رتبه اول را به عنوان مقرون به صرفه ترین مکان برای زندگی با امتیاز هزینه زندگی دارد. کمتر از میانگین کشوری است.

خط آخر

محل استقرار دفتر مرکزی بانک است و مرکز عملیات ساحل است. این سه موسسه بانکی غول پیکر و چندین موسسه مالی پیشرو دیگر را به دومین مرکز بانکی بزرگ تبدیل کرده اند. اگرچه صنعت مالی غالب است، اقتصاد متنوعی دارد. شش شرکت دیگر در فهرست فورچون 500 خانه خود را می‌سازند:خودرو قطب صنعت کشور است که 75 درصد از تیم‌های مسابقه، کارمندان و رانندگان صنعت در همین نزدیکی هستند.

در فهرست بهترین مکان‌ها برای کسب و کار و شغل قرار داده است. همه این عوامل نشان می دهد که پتانسیل فوق العاده ای برای رشد وجود دارد و ارزش ملک احتمالاً در دهه های آینده افزایش خواهد یافت. و در نهایت یک سرمایه گذاری جذاب در سبد سرمایه گذاران املاک و مستغلات انجام دهید.نمودار بازار املاک و مستغلات و رشد شغل متوسط ​​درآمد خانوار، درآمد سرانه، ارزش متوسط ​​خانه، مشاغل برای ، سریع ترین شهر در حال رشد در لیست ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *