ثبت نام در سامانه جهت خرید مسکن مهر پردیس با وام

مقالات

دریافت وام کمک هزینه خرید مسکن

 وام سخت، نوعی وام کوتاه مدت، به جای وام دهنده سنتی ، از یک وام دهنده پول سخت می آید. وام های پول سخت شامل افراد یا شرکت های خصوصی می شود که خود ملک یا دارایی دیگری را به عنوان وثیقه می پذیرند. اگر روش‌های سنتی کمتری را برای گرفتن وام ترجیح می‌دهید یا وام‌دهنده درخواست وام یا وام مسکن شما را رد می‌کند، ممکن است به دریافت وام با پول سخت فکر کنید.

آیا باید سبد املاک و مستغلات را متنوع کنید؟

 یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

اعداد را زندگی کنید و نفس بکشید و قانون 1% را درک کنید

شما باید شماره های خود را بدانید. هر هزینه‌ای را دنبال کنید و مشخص کنید کدام اعداد به بالاترین سطح می‌رسند – و اعدادی را که باید روی آن کار کنید، بدانید. قانون 1% را بدانید ، یک قانون کلی برای اندازه گیری قیمت ملک سرمایه گذاری در برابر درآمد ناخالص آن. می‌توانید از سامانه خرید و فروش مسکن مهر برای تعیین سریع نحوه تولید پول نقد برای کسب درآمد توسط ملک استفاده کنید یا به شما کمک کند تعیین کنید چه مبلغی را باید در اجاره ماهانه دریافت کنید.

مطمئن شوید که از وضعیت مالی موارد زیر مطلع هستید:

اشغال اقتصادی:

 اشغال اقتصادی به درصدی از درآمد ناخالص بالقوه ای اطلاق می شود که یک ملک در یک دوره معین به دست می آورد. برای مثال، فرض کنید کل درآمد بالقوه اجاره مجموعه ای از املاک در ژانویه 100,000 دلار هزینه دارد اما شما فقط 43,000 دلار کسب می کنید. در این صورت اشغال اقتصادی آن ماه برابر با 43 درصد است.

بازگشت سرمایه:

 شما می خواهید تمام بازده سرمایه گذاری های خود را در املاک و مستغلات اندازه گیری کنید. اولویت ها و اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کنید. آیا برای جریان نقدی سرمایه گذاری خواهید کرد یا برای قدردانی؟ با چه بازگشت سرمایه ای احساس راحتی می کنید؟ هدف بسیاری از سرمایه گذاران شکست دادن بازده بازار سهام است که در قرن گذشته حدود 10 درصد در نوسان بوده است.

سامانه خرید و فروش مسکن مهر

هزینه های بهبود:

 چه بهبودهایی را باید در ملک انجام دهید؟ بهبودها باید به ارزش ملک بیافزایند یا سودمندی آن را برای مستاجران بهبود بخشند و باید به قانون 1% پایبند باشند. هزینه های عملیاتی ماهانه هزینه نگهداری ملک چقدر است؟ هزینه های خود را در مقابل درآمد خود محاسبه کنید. فرض کنید 1200 دلار در ماه اجاره دریافت می کنید و هزینه های شما به 200 دلار در ماه می رسد. شما می توانید از این مقادیر برای اندازه گیری نتایج خود در برابر قانون 1% استفاده کنید.

استفاده از نمونه کار املاک و مستغلات به عنوان رزومه

به مجموعه املاک و مستغلات خود به عنوان راهی برای خرید و فروش مسکن مهر خود فکر کنید، مانند یک مصاحبه شغلی . همانطور که از رزومه خود در مصاحبه شغلی استفاده می کنید، آن را مشاهده کنید. شما می توانید سبد املاک و مستغلات خود را به یک وام دهنده بالقوه، یک فروشنده بالقوه یا یک شریک سرمایه گذاری بالقوه ارائه دهید. این به طور منظم دستاوردها و سرمایه گذاری های شما در ملک را خلاصه می کند تا بتوانید هر زمان که فرصت های مناسب برای شما پیش آمد آنها را به نمایش بگذارید.

آیا باید سبد املاک و مستغلات را متنوع کنید؟

کارشناسان همیشه پیشنهاد می کنند که سرمایه گذاری های مالی یا طبقات دارایی خود را متنوع کنید. به عنوان مثال، یک مشاور مالی ممکن است شما را تشویق کند که بیشتر از سهام سرمایه گذاری کنید – یک مشاور مالی ممکن است شما را تشویق کند که در سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری کنید تا همه تخم های خود را در یک سبد (خطرناک) قرار ندهید.

ممکن است فکر کنید که نمی توانید سبد املاک و مستغلات خود را متنوع کنید، اما در واقع می توانید. در واقع، ممکن است به نفع شما کار کند، درست مانند یک سبد مالی استاندارد. چگونه با املاک و مستغلات تنوع ایجاد می کنید؟ خرید مسکن مهر پردیس شما ممکن است سرمایه گذاری در انواع مختلفی از املاک و مستغلات را در نظر بگیرید، مانند املاک اجاره ای تعطیلات، املاک ثابت و تلنگر، زمین خام، املاک چند خانواده، املاک تجاری و REIT.

دریافت وام کمک هزینه خرید مسکن مهر پردیس

خط پایین

وقتی مجموعه ای از دارایی های سرمایه گذاری املاک و مستغلات یا یک سند جامع را که جزئیات دارایی های سرمایه گذاری در املاک گذشته و حال خود را ارائه می دهد جمع آوری می کنید، اساسا یک رزومه املاک و مستغلات را جمع آوری می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *