تفاوت قیمت مسکن مهر پردیس با آپارتمان های دیگر

مقالات

رشد بی سابقه ی قیمت آپارتمان های مسکونی و تجاری در بازار مسکن

تفاوت اصلی یک مجتمع آپارتمانی در ترکیه با یک ساختمان معمولی این است که مجتمع آپارتمانی مجموعه ای از امکانات و خدمات را به ساکنان خود ارائه می دهد و می تواند شامل استخر، سالن بدنسازی، باغ، زمین بازی و سیستم های امنیتی باشد. مجتمع های مسکونی معمولا در مناطق مطلوبی مانند دریا یا در مرکز شهر قرار دارند و خرید مسکن مهر پردیس اغلب منظره هایی از بناهای دیدنی مانند پل بسفر یا کاخ دولما باغچه دارند.

تفاوت مجتمع های مسکونی با خانه ها و ساختمان های معمولی

در یک ساختمان معمولی، در مورد مواردی مانند دکوراسیون و بازسازی آپارتمان خود آزادی و انعطاف بیشتری خواهید داشت. با این حال، شما همچنین مسئول نگهداری از مناطق مشترک خواهید بود و ممکن است مجبور شوید با همسایگان پر سر و صدا برخورد کنید. معایب مجتمع های آپارتمانی در ترکیه: با وجود مزایای بسیار مجتمع های مسکونی در ترکیه، نکات منفی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که مهمترین آنها عبارتند از:

نحوه پیش فروش آپارتمان های اداری و تجاری در چیتگر

اکثر آپارتمان ها در مرکز شهر واقع شده اند که اگر می خواهید نزدیک باشید می تواند عالی باشد. با این حال، به یک مرکز فعال و پر جنب و جوش، این بدان معناست که احتمالاً در یک منطقه شلوغ و پر سر و صدا زندگی می کنید، بنابراین اگر سبک زندگی آرام تری را ترجیح می دهید، ممکن است بخواهید به دنبال یک مجتمع مسکونی باشید که دور از مرکز شهر قرار دارد.

آپارتمان ها در ترکیه معمولا کوچکتر از سایر کشورها هستند. پروژه دیپلمات چیتگر در حالی که این می تواند یک مزیت در نظر گرفته شود، اما اگر به فضای بیشتر عادت دارید، می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد. مجتمع های مسکونی در منطقه 22 را از کجا بخریم؟ اگر هدف شما خرید آپارتمان در مجتمع های مسکونی در ترکیه است، باید در مورد مهم ترین شهرهایی که می توانید از آنها خرید کنید و برخی از مزایای آنها تحقیق کنید.

رشد بی سابقه ی قیمت آپارتمان های مسکونی و تجاری در بازار مسکن

میزان درآمد مدیران املاک و مستغلات از فروش آپارتمان

استانبول پرجمعیت ترین شهر در ترکیه است. ترکیه با جمعیتی بالغ بر 15 میلیون نفر در منطقه شهری خود مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور نیز می باشد. ماوراء قاره، اکثریت جمعیت آن در سمت اروپایی و حدود یک چهارم در سمت آسیایی زندگی می کنند. آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور پس از استانبول است. این شهر در مرکز آناتولی در شمال ترکیه با بیش از 5 میلیون نفر جمعیت واقع شده است.

این شهر تجاری و صنعتی مهم است. این شهر همچنین محل استقرار بسیاری از دانشگاه ها و سازمان های دولتی است. این یکی از بهترین شهرهایی است که خرید آپارتمان در آن را توصیه می کنیم، زیرا بدون استثنا برای همه مناسب است، زیرا دارای جاذبه های گردشگری فراوان و آب و هوای معتدل آن در طول سال است، علاوه بر مجاورت با دریا، آب و هوای آن. و سواحل

خط آخر

شهر بورسا به دلیل داشتن پتانسیل سرمایه گذاری و تعدد مجتمع های صنعتی علاوه بر مجاورت با استانبول که آن را به مقصدی ایده آل برای دوستداران گردشگری تبدیل می کند، برای سرمایه گذاری مناسب می باشد. چه قصد خرید آپارتمان در یک مجتمع مسکونی در استانبول یا خارج از آن را دارید، قبل از تماس با ما تردید نکنید تا مهم ترین فرصت ها و گزینه های موجود و مناسب شما را به اطلاع شما برسانیم. مشاوران ما کاملاً آماده هستند تا تمام مشاوره هایی را که به شما در انتخاب درست کمک می کند ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *