چرا الان زمان مناسبی برای خرید مسکن مهر پردیس است؟

5  عاملی که می تواند ارزش خانه یا آپارتمان شما را افزایش دهد

مقالات

چگونگی افزایش ارزش آپارتمان

اگر قرار باشد فردا خانه خود را به بازار عرضه کنید، ارزش آن چقدر است؟ در حالی که می شنوید که املاک و مستغلات همه چیز در مورد “موقعیت، مکان، مکان” است، عرضه و تقاضا نیز عامل مهمی است. هر چه خانه ای در بازار برای اکثر خریداران جذاب تر باشد، ممکن است قیمت آن بالاتر باشد (اگرچه محدودیتی وجود دارد).

5  عاملی که می تواند ارزش خانه یا آپارتمان شما را افزایش دهد

 و البته، همه اینها مربوط به محله در تهران است که خانه در آن واقع شده است، اما، به طور کلی، آماده کردن خانه خود در تهران برای ایجاد یک تاثیر اولیه مثبت، نکته خوبی است که باید در نظر داشته باشید اگر نمی خواهید چیزی در آن باقی بمانید. میز بسته شدن به همین دلیل بسیار مهم است که کارهای بدیهی را انجام دهید، مانند کاهش شلوغی بیش از حد داخل خانه و تمیز کردن حیاط خانه قبل از ارائه فهرستی برای ارائه یک خانه تمیز و منظم.

یکی از مشاورین املاک آدیکو می گوید: «این چیزهای کوچک هستند که نشان دهنده غرور مالکیت هستند . «خریداران در معامله احساس اطمینان بیشتری می‌کنند و اگر فکر کنند خانه به ‌درستی توسط فروشنده مدیریت و نگهداری شده است، می‌توانند حق بیمه پرداخت کنند.

آیا علاقه مندید که کدام ویژگی های کمتر مورد انتظار خانه شما می تواند ارزش آن را افزایش دهد؟ در اینجا، 5 موردی که بول و دیگر کارشناسان املاک و مستغلات سرمایه گذاری اندکی TLC را در آن توصیه می کنند:

شکاف های فوق العاده تمیز

«خریداران متوجه همه چیز می شوند. بول می‌گوید: من مشتری‌هایی داشتم که «اوه» و «آه» روی یک طبقه زیرزمین آنقدر تمیز بودند که می‌توانستید از آن غذا بخورید. «حتی جزئیات کوچک مانند دوغاب تمیز، کمدهای تمیز، و یک طبقه زیرزمین جارو شده اهمیت دارند. بله، من خریدارانی داشته ام که به خاطر کاشی کاری نامرغوب تلفن را قطع کرده اند و من قطعاً نمی توانم آنها را سرزنش کنم!»

روشنایی به روز شده

همچنین این چیزی است که خریداران بالقوه وقتی به دنبال آن هستند می بینند که بر ارزش تأثیر می گذارد. Maguire پیشنهاد می کند که پنکه های سقفی قدیمی یا چراغ های سقفی را جایگزین کنید.  مگوایر می‌گوید: «اگر می‌خواهید کمی بیشتر کار کنید، نورپردازی فرورفته به هر فضایی حس روشن و مدرنی می‌دهد.

رشد قیمت املاک اداری تجاری و مسکونی با افزایش تقاضا خرید مردم

یک جای پارک

جی رونی ، همچنین یک مشاور املاک با  Compass، می گوید یکی از چیزهایی که ارزش خانه شما را بالا می برد، حتی داخل ملک نیست.

رونی می‌گوید: «اگر قبلاً یکی ندارید، یک پارکینگ در نزدیکی خانه خود اجاره یا سرمایه‌گذاری کنید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما امروزه خانه‌هایی که مکان‌های پارک مشخصی ندارند، می‌توانند آن را برای خریداران ایجاد کنند یا خراب کنند.»

بوی مطبوع خانه

سایر نمایندگانی که از آنها پرسیدم گفتند این تأثیر خانه شما بر بینی خریداران بالقوه است که می تواند تأثیر غیرمنتظره ای داشته باشد.

“بو! مطمئن شوید که خانه شما بوی مطبوعی دارد، اما شمع ها یا خوشبو کننده های هوا را در جلوی چشم خود قرار ندهید.»  تیم Burns Donahue Maley می گوید . “شما نمی خواهید خریداران بالقوه خانه فکر کنند که دارید چیزی را پنهان می کنید.”

عکس های لیست حرفه ای

بول همچنین می گوید که چگونه خانه شما به صورت آنلاین و در مواد تبلیغاتی ارائه می شود، می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند، به همین دلیل است که عکاسی حرفه ای از فضا فورا ارزش آن را افزایش می دهد.

خرید و پیش خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری و کسب سود

بول می‌گوید: «وقتی نوبت به فهرست کردن خانه‌تان در کشور ایران می‌رسد، نحوه ارائه آن به صورت آنلاین تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. شما نمی توانید از عکاسی با کیفیت بالا که خانه ای را با نور و زوایای مناسب ثبت می کند، صرف نظر کنید. اکنون که می دانید چه جزئیاتی می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد، بدانید چه چیزی می تواند آن را محدود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *