کسب درآمد از طریق خرید مسکن مهر پردیس و اجاره دادن آن

مقالات

افزایش مبلغ اجاره بهای آپارتمان نسبت به سال های قبل

کامبوج تمایل دارد در دنیای سرمایه گذاری خارجی زیر رادار پرواز کند. بسیاری از کسانی که آشنایی ندارند، تمایل دارند که آن را کشوری جنگ زده تصور کنند که از نظر جمعیت و ثروت از همسایگان خود عقب مانده است. با این حال، اگر سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید، این بازار مرزی با رشد بالا یکی از بهترین مکان های آسیا است. فروش مسکن مهر پردیس اقتصاد کامبوج کوچک است اما به طرز باورنکردنی انعطاف پذیر است.

کسب درآمد از طریق اجاره دادن آپارتمان های مسکونی و اداری

در واقع، کامبوج از سال 1995 تنها یک سال رشد منفی داشته است و اکثریت قریب به اتفاق رکودهای جهانی را نادیده گرفته است. پنوم پن، پایتخت، در مرکز توسعه کامبوج قرار دارد و تجارت بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. برخی از تحلیلگران وضعیت را با بانکوک 30 سال پیش مقایسه می کنند. با توجه به رشد انفجاری بانکوک در بخش املاک و مستغلات از دهه 1980، سرمایه گذاران ممکن است بخواهند پنوم پن را مورد توجه قرار دهند.

معاری داخلی و خارجی آپارتمان های نوساز پروژه های چیتگر

این شهر همچنین با بازارهای خیابانی پر جنب و جوش، معماری خیره کننده فرانسوی و معابد تاریخی، مهاجران را جذب می کند. با توجه به ترکیب جذابیت و مقرون به صرفه بودن، سرمایه گذاران باهوش شروع به هجوم به پنوم پن برای خرید املاک سودآور با قیمت های بسیار پایین کرده اند. خارجی ها معمولاً دو نوع ملک خریداری می کنند – آپارتمان های فروشگاهی و کاندو. برج پامچال چیتگر آپارتمان‌های فروشگاهی را می‌توان بازسازی، اجاره و با بازگشتی دلچسب مجدداً فروخت.

افزایش مبلغ اجاره بهای آپارتمان نسبت به سال های قبل

از سوی دیگر، کاندوها چندان سودآور نیستند، اما نگهداری و مالکیت آن‌ها آسان‌تر است. به همین دلیل، این راهنما بر روی واحدهای کاندومینیوم تمرکز دارد – نه دیگر انواع اموال. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید مغازه یا زمین، در اینجا راهنمای کلی ما برای املاک کامبوج است .مالکیت املاک خارجی در کامبوج کامبوج یکی از معدود کشورهای آسیایی است که در آن داشتن املاک و مستغلات به عنوان یک خارجی نسبتاً ساده است.

نکات قابل توجه برای فروش خانه و آپارتمان شخصی

 مسلماً این کشور پذیراترین کشور برای سرمایه گذاران بین المللی در کل منطقه است. ورود به کامبوج و راه اندازی یک تجارت در آنجا ساده و کارآمد است. هزینه ویزای یکساله فقط 300 دلار و چند روز است. به همین ترتیب، خارجی ها می توانند به طور قانونی مالک 100٪ یک شرکت کامبوجی باشند. خرید املاک و مستغلات بسته به چیزی که به دنبال آن هستید می تواند پیچیده باشد.

خارجی ها می توانند به راحتی عناوین طبقه ای را برای واحدهای کاندو خریداری کنند، و بنابراین، بسیاری تمایل دارند به سمت این پیشرفت ها گرایش پیدا کنند. این سیستم برای انواع دیگر دارایی ها پیچیده می شود. شما فقط می توانید خانه ها، ساختمان ها و سایر املاک و مستغلات را از طریق یک شرکت هلدینگ زمین (LHC) یا با شراکت با یک شهروند کامبوجی خریداری کنید.

معاری داخلی و خارجی آپارتمان های نوساز پروژه های چیتگر

خط آخر

علاوه بر این، کامبوج از ترکیبی از عناوین “سخت” و “نرم” برای زمین و ساختمان استفاده می کند. عناوین سخت در ثبت ملی دولتی ثبت می شود. برای یک سرمایه گذار خارجی، آپارتمان های مسکونی در پنوم پن نسبتا ارزان به نظر می رسد. واحدهای میان رده به طور متوسط ​​2200 دلار در هر متر مربع هستند در حالی که واحدهای آپارتمانی لوکس معمولاً 3000 دلار در هر متر مربع قیمت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *