یک نقطه شروع عالی برای کسب درآمد،خرید مسکن مهر پردیس

دسته‌بندی نشده

معیارهای سرمایه گذاری را به اشتراک بگذارید    

مالکیت خانه قدیمی با مجموعه ای از چالش ها و شادی های منحصر به فرد خود همراه است.ممکن است از محصولات موجود در این صفحه درآمد کسب کنیم و در برنامه های وابسته شرکت کنیم.به قدردانی از خانه قدیمی با باب ویلا خوش آمدید، مجموعه‌ای یک ماهه که به شما اختصاص داده شده است تا بهترین مکان‌ها برای یافتن ، مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در خانه‌های قدیمی، تعمیرات و اقدامات احتیاطی احتمالی و نمونه‌های مورد علاقه ما در خانه‌های مختلف را به شما نشان دهد.

سبک هایی برای الهام بخشیدن به شما در طول مسیر.فروش مسکن مهر پردیس ما روندهای فعلی بازار را همراه با توصیه های آزموده و واقعی باب، راهنمای خرید بررسی شده ما و نکات پشت صحنه ای که برای تبدیل خانه قدیمی خود به خانه نیاز دارید، گنجانده ایم.با شروع به سرد شدن بازار مسکن و کاهش قیمت ها، فرصت هایی برای خریدارانی که به دنبال معامله هستند باز می شود. نسبت به خانه‌هایی که در رده قدیمی‌تر قرار می‌گیرند، معاملات کمی وجود دارد.

سه بخش مهم از معادله سرمایه گذاری

در حالی که خانه‌های قدیمی با پایه‌های قدیمی و ابزارهای قدیمی خود چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند.آن‌ها همچنین این شانس را دارند که مباشر یک ملک منحصربه ‌فرد باشند و خانه‌ای بسازند که شبیه هیچ خانه دیگری نیست.اگر از عیب های یک خانه قدیمی نترسیدید، جذابیت ، ساختمانی با کیفیت را خواهید یافت. در حالی که این ویژگی‌ها خانه‌های قدیمی را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کنند.

سه بخش مهم از معادله سرمایه گذاری

هرکسی که آن را در نظر می‌گیرد باید مراحل جستجو و خرید را آماده کند. آموزش خود در مورد چالش هایی که ممکن است هنگام خرید خانه قدیمی با آن مواجه شوید، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این چالش ها ارزش آن را دارند که خانه رویایی خود را پیدا کنید.دقیقاً چه چیزی واجد شرایط خانه قدیمی است؟ما تمایل داریم به خانه های قدیمی به عنوان هر خانه ای که جدید نیست اشاره کنیم، اما حقیقت این است که این خانه پیچیده تر از این است.

بازار کار مناسب

اکثر کارشناسان معتقدند که سه طبقه بندی برای خانه های قدیمی و اقلام موجود در آنها وجود دارد خانه های قدیمی حداقل 20 سال قدمت دارند خانه های عتیقه خانه هایی هستند که حداقل یا بیشتر قدمت دارند. برای اینکه یک خانه عتیقه رسماً تاریخی باشد، باید الزامات ثبت ملی اماکن تاریخی را برآورده کند، که شامل ارتباط با شخص یا رویداد مهمی در تاریخ و تجسم تکنیک‌ها یا ویژگی‌هایی است که آن را از نظر تاریخی ارزشمند  می‌کند.

بازار کار مناسب

بسیاری از مناطق، خانه‌های قدیمی اگر حداقل 50 سال قدمت داشته باشند، می‌توانند تاریخی شناخته شوند.سن تنها کیفیتی نیست که یک خانه مسن را تعریف می کند. خانه‌ها نیز اغلب با معماری و سبک‌های ساختمانی تعریف می‌شوند که آن‌ها را در دوره‌های معماری خاص، از جمله سبک‌های محبوب مانند قرار می‌دهد.سبک و نوع خانه که همه صاحبان خانه و خریداران خانه باید بدانند سبک خانه خود را با سبک دکوراسیون خود مطابقت دهید.

خط آخر

خرید قدیمی به جای جدید می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.در حالی که عواملی مانند موقعیت مکانی، متراژ مربع، شرایط و نوسانات بازار مسکن همگی نقش مهمی در هزینه هر خانه ایفا می کنند، شما معمولاً برای یک خانه قدیمی تر از یک خانه مدرن هزینه کمتری خواهید پرداخت. در حالی که این موضوع برای مدت طولانی وجود داشته است، افزایش هزینه مصالح و نیروی کار در سال های اخیر باعث شده است که شکاف هزینه بین ساخت و سازهای جدید و خانه های قدیمی بیشتر شود.

در واقع، ساخت و ساز جدید می تواند 30 درصد بیشتر از یک خانه قدیمی با اندازه مشابه در یک مکان مشابه هزینه داشته باشد.احتمالاً پس از نقل مکان به خانه‌های قدیمی‌تر باید پول بیشتری نسبت به یک ساختمان جدید اختصاص دهید، اما بخش بزرگی از این پول به ارزش بلندمدت خانه شما وارد می‌شود. میانگین بازگشت سرمایه در پروژه های بهبود خانه حدود  درصد است و اگر بتوانید بخشی از کار را خودتان انجام دهید، می تواند حتی بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *