میزان واریزی اولیه برای خرید مسکن مهر پردیس چه قدر است؟

مقالات

توجه به تعداد و مبلغ اقساط پیش فروش آپارتمان مسکونی

بازار املاک و مستغلات در ترکیه شاهد تنوع بسیار زیادی است و از این نظر باید مهمترین انواع املاک مناسب برای سرمایه گذاری ملکی در ترکیه را مشاهده کنید که در ادامه به جزئیات کامل آن می پردازیم: اول: آپارتمان های مجتمع های مسکونی انتخاب ایده آلی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، فروش مسکن مهر پردیس زیرا تقاضا برای آنها بسیار زیاد است و این به گفته اداره آمار ترکیه بیهوده نیست.

میزان واریزی اولیه برای پیش خرید واحد های آپارتمانی و تجاری

 بلکه نتیجه طبیعی مزایای بسیاری است که می توان از طریق آنها به دست آورد، مانند: سونا – حمام ترکی – فضاهای سبز و پارک ها – موقعیت استراتژیک متمایز در داخل شهر – گاهی منظره دریا یا جنگل در مواقع دیگر – طراحی های مدرن پیشرفته – و در مورد قیمت ها آپارتمان ها در مجتمع های مسکونی، در مقایسه با قیمت های دیگر املاک و مستغلات، بسیار بالا در نظر گرفته می شوند.

بازدهی بالا و سودآوری برای صاحبان مسکن در بازار املاک

دوم: یکی از انواع آپارتمان های مهم در ترکیه (هتل آپارتمان) است که به ویژه در فصول توریستی که حضور گردشگران و خارجی زیادی در آن حضور دارند، سرمایه گذاری ملکی مناسبی به حساب می آیند، زیرا تضمین کننده سطح بالای آن ها می باشد. و اقامت مجلل سوم: می توان در املاک تجاری سرمایه گذاری کرد، پروژه سپکو زیرا قیمت های آن بالا است و به ویژه در فصول شلوغی، بازدهی بالا و سودآوری را برای صاحبان آن فراهم می کند.

چهارم: آپارتمان های مسکونی نزدیک به جاذبه های گردشگری که تقاضا برای آنها در فصول گردشگری افزایش می یابد. این نوع آپارتمان ها به طور مداوم و دوره ای افزایش قیمت دارند. اهمیت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه: دلایل و انگیزه های متعددی وجود دارد که سرمایه گذاری املاک در ترکیه را تشویق می کند.

توجه به تعداد و مبلغ اقساط پیش فروش آپارتمان مسکونی

نکات قابل توجه قبل از خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

که انگیزه جذب میلیون ها نفر از کشورهای مختلف جهان را در این کشور به همراه داشته است که در زیر مهمترین نکات و توضیحات در این باره آورده شده است: در صورت داشتن مشخصات ملک با رعایت شرایط اخذ اقامت ملکی، می توانید برای آن اقدام کنید (قیمت ملک باید حداقل 75000 دلار آمریکا باشد + اینکه ملک برای سکونت در نظر گرفته شده است + اینکه ملک در منطقه امنیتی یا نظامی قرار ندارد. )

اهمیت این نوع اقامت را نمی توان نادیده گرفت زیرا از نظر سهولت اخذ و امکان تمدید تا زمانی که فرد خارجی مالک ملک باشد مهمترین آنها محسوب می شود. یکی از مهم ترین دلایلی که یک خارجی را به خرید ملک در ترکیه ترغیب می کند، تمایل به اخذ تابعیت ترکیه است. بنابراین جستجو برای ملکی که شرایط اخذ آن را داشته باشد، یعنی قیمت حداقل 400 هزار تومان باشد، زیاد است.

خط آخر

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم سودی که از سرمایه گذاری در ملک در ترکیه به دست می آید تضمینی و بالاست مخصوصاً با توجه به انتظاراتی که افزایش قیمت ها را تأیید می کند. در این زمینه لازم است بدانید که قیمت املاک در ترکیه در مقایسه با قیمت املاک در سایر کشورها مانند اروپا / آمریکا / کشورهای عربی و غیره پایین در نظر گرفته می شود.

بازدهی بالا و سودآوری برای صاحبان مسکن در بازار املاک

دلیل این امر این است که دولت ترکیه تمام جزئیات و فرآیندهای بازار املاک و سند ارزیابی املاک را که قیمت ملک را به طور دقیق تعیین می کند و از هرگونه دستکاری جلوگیری می کند، دنبال می کند. دولت ترکیه از ارائه کلیه تسهیلات مورد نیاز سرمایه گذاران املاک و یا کسانی که به دنبال املاک برای فروش در ترکیه هستند دریغ نکرد که کاهش مالیات معافیت از مالیات بر ارزش افزوده برای کسانی که برای اولین بار خرید می کنند و خیلی بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *