چرا الان زمان مناسبی برای خرید مسکن مهر پردیس است؟

تامین مالی چند ملک اجاره ای: راهنمای مبتدیان

مقالات

فرصت تجاری سودآور

خرید چندین ملک اجاره ای در ایران می تواند یک فرصت تجاری سودآور باشد و جریان ثابتی از جریان نقدی ماهانه ایجاد کند. و در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران امیدوارند سبد املاک و مستغلات خود را بسازند، تامین مالی چندین ملک اجاره ای می تواند بیشتر از تامین مالی یک مورد چالش برانگیز باشد. خبر خوب این است که تا زمانی که دارای سابقه مالی قوی و سابقه موفقیت آمیز ثابت شده با املاک اجاره ای خود هستید، گزینه هایی برای کمک به شما در تامین مالی املاک خود وجود دارد، خواه فقط چند ملک یا 10 ملک را در نظر بگیرید. .

تامین مالی چند ملک اجاره ای: راهنمای مبتدیان

مزایای تامین مالی چند ملک اجاره ای

در ایران سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند جریان ثابتی از جریان نقدی ایجاد کند و درآمد ماهانه قابل اعتمادتری نسبت به سایر سرمایه گذاری ها به ارمغان بیاورد. همچنین دارای مزایای مالیاتی است و به محافظت در برابر تورم کمک می کند.

هنگامی که با خرید اولین ملک اجاره ای خود به عنوان مثال در تهران ، انگشت خود را در املاک و مستغلات فرو بردید ، ممکن است با گسترش دارایی های خود آماده شیرجه زدن باشید. تامین مالی چندین ملک اجاره ای به شما این امکان را می دهد که از جریان های درآمد اضافی بدون انتظار تا زمان پرداخت اولین ملک استفاده کنید.

اولین قدم را به سمت وام مسکن مناسب بردارید

چالش های تامین مالی چندین ملک در یک زمان

در حالی که مطمئناً برای تأمین مالی چندین ملک اجاره ای به طور همزمان مزایایی وجود دارد، همچنین متوجه خواهید شد که چالش هایی نیز با آن همراه است. از نظر املاک آدیکو وام دهندگان ممکن است در مورد امضای وام مسکن، زمانی که قبلاً یک وام دریافت کرده اید، محتاط تر باشند. وام دهندگان در ایران ممکن است شما را به عنوان یک ریسک بزرگتر ببینند، به این معنی که احتمالاً نیازهای بیشتری وجود دارد.

راه های جذب سرمایه جهت خرید و پیش خرید در بازار مسکن
  • بانک هایی که تمایلی به اعطای بیش از یک وام مسکن به ازای هر وام گیرنده ندارند
  • الزامات پیش پرداخت بالاتر
  • الزامات ذخیره نقدی بالاتر
  • نیاز به امتیاز اعتباری حداقل 720
  • نرخ بهره بالاتر
  • محدودیت در تعداد املاکی که می توانید تامین مالی کنید

انتظار داشته باشید زمانی که یک یا چند وام مسکن به نام خود دارید، برای پیدا کردن بانکی که املاک اضافی را تامین مالی کند، مشکل تری خواهید داشت. آنها آنجا هستند – شاید لازم باشد کمی عمیق تر حفاری کنید.

وام برای املاک سرمایه گذاری چندگانه

فقط به این دلیل که تامین مالی چندین ملک دشوارتر است به این معنی نیست که نمی توان آن را انجام داد. برای سرمایه‌گذارانی که امتیازات اعتباری خوبی دارند ، پول نقد کافی برای ارائه پیش‌پرداخت‌های بزرگ‌تر، و سابقه اثبات شده مدیریت سودآوری املاک موجود خود، امکان دریافت وام‌های متعدد وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که در حالی که برخی وام دهندگان در تهران به طور همزمان بیش از یک ملک را تامین مالی می کنند ، اکثر آنها به نوعی محدودیت دارند. در بسیاری از موارد، سرمایه گذاران می توانند تا چهار وام مسکن از طریق روش های سنتی دریافت کنند. اما سایر برنامه ها و وام ها می توانند به وام گیرندگان برای خرید 10 ملک یا بیشتر کمک کنند. علاوه بر این گزینه ها، بهتر است با یک وام دهنده صحبت کنید تا بهترین گزینه را برای شرایط خود تعیین کنید.

کسب سود از طریق دریافت اجاره خانه از مستاجر

وام مسکن سنتی

لزوماً محدودیتی برای تعداد وام‌های سنتی که کسی می‌تواند بگیرد وجود ندارد. ترفند این است که بانکی را پیدا کنید که تعداد وام هایی را که می خواهید به شما بدهد. به طور کلی، شخصی با اعتبار خوب و پول نقد کافی می‌تواند انتظار داشته باشد که تا چهار ملک را با استفاده از روش‌های سنتی تامین مالی کند. اگر وام دهنده مناسبی برای همکاری پیدا کنید، ممکن است بتوانید بیش از چهار مورد را تامین مالی کنید. مانند یک فرآیند معمولی وام مسکن، شما باید شرایط اعتباری وام دهنده فردی خود را برای موارد زیر برآورده کنید:

  • امتیاز اعتباری
  • پیش پرداخت
  • اثبات درآمد
  • نسبت بدهی به درآمد
  • ذخایر نقدی

هنگام تصمیم گیری برای اعطای حداکثر چهار وام مسکن به شما، وام دهندگان احتمالاً می خواهند ببینند که املاک سرمایه گذاری موجود شما عملکرد خوبی دارند. آنها ممکن است وام های اضافی را تأیید نکنند، اگر شما هرگونه سلب حق سلب مالکیت یا عدم پرداخت وام های فعلی یا گذشته را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *